Ločitev vpliva na službene obveznosti. Pravzaprav vpliva ne vsa področja tvojega življenja. Čisto naravno je, da si ne želiš delati opravil, ki so ti bila vedno v veselje. Težko se zbereš, saj pogosto misliš na osebo, ki te je zapustila. Tudi koncentracija na službene obveznosti je lahko težka, saj večino časa premišljuješ o svojem bivšem partnerju.

Ko zveza razpade se je težko sprijazniti z dejstvom, da oseba s katero smo bili skupaj ne bo več del našega življenja, vsaj ne v obliki, kot je bila do sedaj. Najpomembnejše je, da greš počasi skozi vse faze procesa žalovanja, ki jih najdeš v zapisu Kako lažje preživeti ločitev. V tem zapisu se bom osredotočil na korake, ki jih lahko storiš, da ločitev oziroma razpad zveze ne bo preveč vplival na tvoje službene obveznosti.

 

Osredotoči se na manjše naloge

Preboleti ločitev je kot katerikoli drugi cilj, ki si ga zastavimo v življenju. Sami si lahko pomagamo s tem, da si ta cilj razstavimo na manjše cilje, ki jih lažje dosegamo in nam vzamejo manj časa. V tem obdobju se je težko osredotočiti na cilje, za katere potrebujemo tedne ali celo mesece, saj nismo v stanju tako daleč naprej razmišljati. Namesto tega se raje osredotoči na to, kaj lahko storiš ta dan ali naslednjo uro.

Ta koncept lahko preneseš tudi v svoje službeno življenje. Ko se soočaš s službenimi obveznostmi ali projekti se je težko zbrati, če neprestano razmišljaš o svojem bivšem partnerju. Mogoče niti nimaš volje, da bi se lotil dolgotrajnega projekta. Raje si tak projekt ali obveznost razdeli na manjše naloge in jih rešuj eno za drugo. Vedno le eno, ko to končaš pričneš z naslednjo nalogo. 

Isto sem poizkusil tudi sam, ko sem ostal brez partnerke pred leti. Bilo je ravno v času, ko sem dobil v službi projekt, za katerega je bilo predvidno, da bo trajal 6-7 mesecev in počutil sem se poraženega. Le kako naj preživim ta projekt, kje naj najdem energijo, če pa se počutim tako slabo? A namesto da bi se sam sebi smilil, sem sprejel ta isti nasvet, ki ga zdaj podajam tebi in si projekt razdelil na majhne naloge. Kmalu sem ugotovil, da pravzaprav uživam delati na projektu, na naloge sem se toliko osredotočil, da sem za kar nekaj ur dnevno prenehal razmišljati o bivši partnerki.

 

Načrtuj “čustvene odmore”

Mogoče misliš, da je najboljše v službenem času popolnoma pozabiti na ločitev. A boljše, kot ignorirati, kaj se je zgodilo, se je s tem soočiti. Let 2015 je bila opravljena študija v ZDA, v kateri je sodelovalo 210 ljudi, katerih zveza je pred kratkim razpadla. Polovica sodelujočih je imela intervju na začetku študije in potem ponovno čez 9 tednov. Druga polovica je tedensko prihajala na pogovore o tem, kaj doživljajo in kaj se jim je zgodilo. Posamezniki iz druge skupine so razpad zveze hitreje preživeli in imeli manj posledic, kot prva skupina, ki se je o tem pogovarjala zgolj dvakrat.

Isto lahko preneseš tudi na svoj službeni čas. Občasno si vzami čas za kratke “čustvene odmore”, v katerih boš lahko razmišljal o svojem razpadu zveze. Če imaš ob sebi sodelavca, ki mu zaupaš se lahko občasno tudi z njim o tem pogovarjaš, ali pa prebiraš članke, kot je ta. Skozi ta proces boš hitreje našel čustveni nadzor nad samim seboj.

 

Ne zadržuj čustev v sebi

Verjetno ti bo prvih nekaj tednov najtežjih. V službi boš težko našel energijo, da se zbereš in opraviš svoje delo, a odriniti svoja čustva na kraj in jih zadrževati v sebi tudi ni prava rešitev. Najbolje, da najdeš neko ravnotežje med službenimi aktivnostmi in seveda tudi posvečanju svojim mislim in čustvom. Nekaterim pomaga, da si v kako beležko zapisujejo, kako se počutijo in kaj doživljajo, se pa s tem ukvarjajo po tem, ko s službenimi obveznostmi zaključijo.

Pisanje ni za tebe? Pred leti tudi za mene ni bilo. Nikoli si ne bi mislil, da bom napisal kaj več, kot je bilo zaradi študijskih ali službenih obveznosti nujno potrebno, sedaj pa lahko tedensko bereš moje zapise. A k sreči živimo v obdobju pametnih naprav in zelo enostavno je svoja razmišljanja tudi posneti.

 

Ignoriraj telefon

V zapisu Želim si bivšega partnerja sem pisal o tem, da je pametno prekiniti komunikacijo z osebo, ki te je zapustila. Tako boš namreč hitreje našel zopet svoj notranji mir in se v življenju pomaknil naprej. A vedno je skušnjava poslati sporočilo ali se oglasiti na klic, predvsem če je bivši partner tisti, ki kontaktira tebe.

Vsakič, ko pride do take situacije se boš znašel v položaju, ko ti bodo misli odtavale k bivšemu partnerju, spraševal se boš, kaj si želi od tebe. V takem čustvenem položaju boš težko ostal zbran in se posvetil službenim obveznostim. Prav tako nima smisla blokirati številko bivšega partnerja. 

Najbolje je, da svoj osebni telefon pospraviš v predal in izključiš zvonenje. Prav tako nima smisla, da med odmori, ki jih imaš gledaš, če te je bivši partner kontaktiral, ali mu slediš po družabnih omrežjih. Če se že ne moreš zadržati in počneš to, (kar seveda ne pripomore k temu, da se boš bolje počutil) je najbolje da to počneš izven službenega časa.

Še en nasvet: tudi če boš pisal sporočila svojim prijateljem in jim pisal, kako se počutiš in kaj doživljaš sedaj, ko si ostal sam ne bo nič kaj boljše. Tudi s tem početjem namreč ne boš dosegel tega, da se boš bolje počutil. Najboljše je, kot sem že zapisal, da si vzameš kratke “čustvene odmore”, v katerih se s svojim razpadom zveze soočaš sam.

 

Spremeni svojo rutino

Če si v času kosila vedno imel čas tudi zato, da si poklical bivšega partnerja, ali mu poslal kakšno sporočilo, je sedaj nastala neka praznina. Tega, v kar si vključeval bivšega partnerja sedaj ne moreš več početi. Veliko nas je takih, ki smo imeli določene navade, ki so se dotikale tako bivših partnerjev kot tudi službenega časa. Jaz sem imel recimo navado, da sem vsak dan, ko sem se vozil iz službe poklical svojo bivšo partnerko in jo vprašal, kako gre njen dan. Prav tako sva se pogosto v tem času dogovorila, kar je bilo potrebno.

Ko tega ni bilo več, se mi je pot iz službe zdela nenadoma daljša, kot je v resnici bila. Po nekaj tednih praznine, sem pričel klicati prijatelje. Danes pa v tem času enostavno poskušam malo razgraditi stres, ki se dnevno nabira v vseh od nas. Ko se pripeljem domov sem, odkar sem spremenil svojo rutino, bolj srečen. 

Nekaterim pomaga tudi to, da po službi pričnejo obiskovati kakšno vadbo, jogo ali fitnes. Razen tega, da s tem spremeniš rutino ima to še druge pozitivne vplive. Telesna aktivnost v nas namreč sprošča hormone sreče, več o tem si preberi v zapisu Odnosi in tek. Drug pozitiven vpliv pa je, da boš pri tem gotovo spoznal nove ljudi, mogoče celo svojega naslednjega partnerja. Nikoli se ne ve, kje te čaka sreča.

Ko si soočen s tem, da si ostal sam in te je tvoj partner zapustil, se ti svet lahko postavi na glavo. Težko se je zbrati in ostati zbran, da lahko opravljaš svoje službene obveznosti tako, kot se to od tebe pričakuje. A zgoraj napisana vodila bi ti morala pomagati, da boš navkljub razpadu zveze lahko opravljal svoje službene obveznosti tako, kot je treba.

Vsebina na tem blogu je zaščiteno avtorsko delo. Vsakršno nepooblaščeno kopiranje, reproduciranje ali uporaba v javne namene je kaznivo dejanje.

Dodaj odgovor

Tvoj email naslov ne bo objavljen. Obvezna polja so označena z *

oddaj komentar